Tuesday, 11 October 2016

Защо избрах SFI marketing group?

Защо избрах SFI marketing group?

 Истината е,че това беше важно решение за мен. Преди да стигна до SFI marketing group пробвах в други мулти левел маркетинг компании и за мен беше пълно разочарование. Първото, че платих за нещо,което дори не познавах - само, за да се регистрирам и да бъда в системата.Грешка от моя страна,че се предоверих и разбира се имах големи очаквания. След това мислих да започна към друга и когато вече бях готова се оказа ( как мислите вие?) Oriflame с нова маркетингова онлайн програма. Само като чух името и сама се отказах. Дойде и третата и този път пълно разочарование - за някой може да е мечтата на живота им, за мен си беше чиста пирамида и казах "НЕ".
Тогава си казах,че ще си дам време и ще намеря това,което търся. И разбира се,възможността не закъсня. Появи се постът на моя спонсор. Зачетох се заинтригувана. Стана ми още по-интересно и реших да влезна на уеб-сайта на SFI marketing group и се регистрирах БЕЗПЛАТНО. Чудих се кое първо да разгледам и да прочета- толкова много информация и ресурси и исках да използвам всичко на един път. Но както знаете, това се оказа невъзможно - не можеш да носиш две дини под една мишница. И така започнах да следвам инструкциите,дадени на страниците и разбира се тези на моя спонсор. И беше лесно и толкова опростено, а най-хубавото не ми трябваше нито опит, нито начална инвестиция. Само аз и всички ресурси, от които можех да черпя и да уча,за да успявам и да изградя своя собствен бизнес.
Дали съжалявам? Не на 100%, защото знам,че SFI marketing group ми даде възможността да направя моята мечта реалност.Да, иска се работа и време,но всичко това ти се отплаща.

No comments:

Post a Comment